Orkla Eesti alustas Põltsamaa tehase müügiprotsessi, otsides tootmisele ja kaubamärgile strateegilist ostjat.
Ettevõtte juhatuse esimehe Kaido Kaare sõnul on otsus seotud vajadusega keskenduda tugevamatele tootegruppidele ja tagada edasine kasv ning stabiilsus. Müügiprotsess on alles algusjärgus ning esimesed kohtumised potentsiaalsete huvilistega seisavad ees lähiajal.
Orkla kinnitusel ei mõjuta tehing praegust köögiviljahooaega ega kehtivaid lepinguid tarnijate ja töötajatega. Ettevõte loodab ostjaga kokkuleppele jõuda veel käesoleval aastal, et oleks võimalik aegsasti planeerida järgmist hooaega.
Põltsamaa brändi ja toodete jätkusuutlikkust peetakse oluliseks ning eesmärk on leida ostja, kes võtab üle kogu tootmiskompleksi, kaubamärgi, tooted ja töötajad ning jätkab kaubamärgi arendamist.
Põltsamaa tehas on tuntud eelkõige mahlade, hoidiste, suppide ja sinepi tootjana. Toidutootmine Põltsamaal on pea sama vana kui Eesti Vabariik. Põltsamaa oli ka esimene, kes pakkis Eestis toitu tuubidesse, valmistades sealhulgas roogi kosmonautidele. Alates 1996. aastast kuulub tehas Norra Orkla gruppi.
Allikas: BNS