Riik plaanib suunata teedeehitusse täiendavalt ligi 97 miljonit eurot, et kiirendada oluliste transpordiprojektide elluviimist, suurendada liiklusohutust ja parandada ühendusi üle Eesti.
Lisarahastus tuleb peamiselt Euroopa Liidu ühtekuuluvuspoliitika fondide kasutamata vahenditest (umbes 85 miljonit eurot) ning ülejäänu on planeeritud selle aasta riigi lisaeelarvest.
Täiendava rahastuse abil investeeritakse eelkõige riigi põhimaanteede liiklusohutusse, eeskätt suure liiklussagedusega lõikudel
Näiteks on planeeritud 17 miljonit eurot Tallinna–Pärnu–Ikla maanteel Märjamaa ümbersõidu ehituseks. Tegemist on 3,5 km pikkuse 2+2 teelõiguga, mille ehitus peaks algama 2026. aastal ja valmima 2027. aasta lõpuks.
Sama maantee Konuvere–Pärnu-Jaagupi lõigu esimese etapi ehituseks suunatakse 42 miljonit eurot. Ka see 6,5 km pikkune lõik rajatakse 2+2 lahendusena ning hõlmab Päärdu silla rekonstrueerimist. Tallinna–Tartu maanteel Imaveres Paia ristmiku 2+2 tee ehituseks nähakse ette 20 miljonit eurot.
Teisipäevast suletakse Piusa sild Võrumaal – algab vana silla lammutus ja uue ehitus. Sild asendatakse 51,6-meetrise teraskomposiitsillaga, mis valmib 7. detsembriks. Tööde ajal on liiklus suunatud ümbersõidule, jalakäijate läbipääs jääb avatuks. Ehitustöid teeb Nordpont, maksumus ligi 774 000 eurot (KM-ta).
Rail Baltica arenduse raames eraldatakse 5,8 miljonit eurot Soodevahe kaubajaama taristu arendamiseks, et luua ühendus raudtee ja maanteevõrgustiku vahel.
Menetluses olevast lisaeelarvest on plaanis suunata täiendavalt 12 miljonit eurot riigiteedele, et tuua osa planeeritud töid varasemaks. Muuhulgas alustatakse Tallinna–Pärnu–Ikla maanteel Are 2+2 möödasõidu ehitust ja rekonstrueeritakse Tõrvandi–Roiu lõik. Samuti saab Soomaa rahvuspargi külastuskeskus parema ühenduse, kui Kõpu–Tõramaa–Jõesuu kruusatee saab mustkatte.
Üle Eesti tehakse parandustöid mitmetel teelõikudel ning uuendatakse teekattemärgistust
Olulisteks projektideks jäävad järgnevatel aastatel ka Tallinna–Pärnu maantee lõigud Päädeva–Konuvere, Sauga–Pärnu ja Libatse–Nurme ning Rail Baltica trassi viaduktide ja Kanama viadukti rajamine.
Praegu on Eestis Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa ja Tallinna–Pärnu–Ikla maanteedel kokku 79 km 2+2 teid. Ehituses on veel 38 km ning lisarahastusega lisandub 13 km uut 2+2 lõiku. Samuti suurendatakse kuue silla kandevõimet.