Tallinna Lennujaam tunnistati möödunud aastal Euroopa parimaks 2–5 miljoni reisijaga lennujaamaks lennujaamade teeninduskvaliteedi (ASQ) hindamisel ning pälvis ka Euroopa kõige meeldivama lennujaama tiitli.
Võitjad valiti reisijate tagasiside põhjal, kus Tallinna Lennujaama kiideti reisijasõbraliku ja kompaktse terminali eest, mis tagab kiire ning mugava liikumise, vähendab stressi ja säästab aega. Reisijad tõid esile ka lennujaama kõrgetasemelist teeninduskultuuri alates turvakontrollist kuni väravate personalini. Mitmekesine kaubandus- ja toitlustusvalik vastab erinevate reisijate vajadustele ja eelistustele. Lisaks hõlbustavad lennujaama tänapäevased digilahendused reisijate sõnul navigeerimist, info hankimist ja teenuste kasutamist.
Tallinna Lennujaama juhatuse esimees Riivo Tuvike sõnul on see tunnustus erakordne saavutus kogu töötavale meeskonnale. Ta lisas, et järjepidevalt on investeeritud reisijakogemuse parandamisse, pakkudes mugavat ja sujuvat check-in protsessi ning kvaliteetseid lennujaamateenuseid.
Tallinna Lennujaamale antakse auhinnad pidulikult üle 10. septembril Hiinas Guangzhous ASQ auhinnatseremoonial.
Auhind tunnustab lennujaama pingutusi pakkuda tipptasemel reisijakogemust Euroopas. ASQ programm hindab reisijate rahulolu enam kui 30 erineva teenuse alusel, sealhulgas check-in, turvalisus, mugavus ja puhtus.
ASQ on maailma juhtiv lennujaamade kliendikogemuse mõõtmise ja võrdlemise programm, mis hõlmab üle 400 lennujaama enam kui 95 riigis.