Paljud väikeettevõtted teevad turunduses samu apsakaid, mis vähendavad nende nähtavust ja müügitulemusi. Toome välja kolm kõige levinumat viga ja anname vihje, kuidas neid vältida.
Kolm peamist viga, mida Eesti ettevõtted reklaamis sageli teevad, on järgmised:
1. Sa räägid oma ettevõttest ainult ise!
Jah, Metas endast rääkimine ja pildi boostimine on lihtne ja kiire. Aga näita end ka mujal! See ei pea olema ainult Meesteleht (kuigi täiskasvanud mehed vanuses 18–65 on väga hea sihtrühm). Proovi ennast eri kanalites nähtavaks teha ja lase teistel endast kirjutada.
2. Sa vaatad ainult numbrilist tulemust!
Brändituntus ei kasva igas kanalis käsikäes ostu-klikiga. Tee end eri kanalites nähtavaks ja jälgi nii tuntuse kasvu kui ka seda, kust tuleb otsene klient ostma.
3. Sa teed kampaania ainult siis, kui on jõulud või must reede
Aga tarbija ei tunne sind. Kes sa oled? Miks peaks mul sinu toodet vaja olema?
Nähtavus peab olema pidev. Suur kampaania lisab vaid ostusignaali. Muide, just suurte kampaaniate perioodil on reklaame kõige raskem märgata, sest neid on väga palju. Brändituntuse vajadust see aga ei vähenda.
Räägi oma lugu meile ja meie räägime selle edasi!
📩 Kirjuta: reklaam@meesteleht.ee – garanteerime väga konkurentsivõimelise kontakti hinna!