Lugeja kirjutab: kuidas saada kompensatsiooni, kui suurlennufirma töötajad pidevalt streigivad ja lennud selle tõttu tühistatakse

Meestelehe lugeja kirjutab, et on 2 aastat järjest pidanud Lufthansalt lennu hilinemise tõttu kompensatsiooni nõudma.

Nii 2022 kui ka 2023 aasta kevadel streikisid Lufthansa lennujaama töötajad nõudes palgatõusu. Streigid mõjutasid kõiki Lufthansa lennuliine, mis kas hilinesid või tühistati ning seetõttu jäid paljud reisijad oma lendudest maha. Meestelehele kirjutajal on see mõlemal korral puhkuse ajal juhtunud. “Ühelt poolt halb kogemus on tagantjärele mõeldes finantsiliselt hästi lõppenud,” kirjutab lugeja.

“Alguses kui saad SMS’iga teavituse lennu tühistamisest, käib peast läbi tuhat mõtet, et kuidas ma saan õigeks ajaks tööle, kuidas ma uue lennuaja saan ja kuidas üldse kodumaale tagasi jõuan. Ühel korral otsisime mitu päeva ise asenduslendu ja kui selle broneeritud saime, siis muutis Lufthansa ikka meie broneeringut ja tõstis lennu uuesti ümber. Korralik närvikulu oli.”

Euroopa Liidu lennudirektiiv näeb ette, et kui lend hilineb üle 3 tunni (rahvusvaheliste lendude puhul), on tarbijal iga lennureisija kohta õigus kompensatsioonile 600 euro ulatuses.

“Kui kirjutasin lennufirmale kompensatsiooni saamiseks, sain eitava vastuse ja pidin asja edasi ajama läbi Saksa tarbijakaebuste veebilehe. Seal määrati Lufthansale siiski kompensatsiooni väljamakse kohustus ning mõlemal korral maksti 6 kuud peale kaebuse esitamist 1200 eurot. Kui oleksin jäänud Lufthansa esialgse otsuse juurde pidama, poleks mitte midagi tagasi saanud,” tõdes Meestelehe lugeja.

Tunne tarbijana oma õigusi!

Täpsem info: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.html

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist