Booking.com ja teised majutuse broneermiskeskkonnad on jätnud endale õiguse teatud olukordades broneering tühistada, paraku võib aga sellises olukorras juhtuda, et saad hoopis vähem raha tagasi.
Meestelehele kirjutas lugeja, kes oli broneerinud majutuse Araabia Ühendemiraatides (AÜE), kuid väidetava topelt-broneeringu tõttu broneering tühistati. Olgugi, et broneering oli tehtud mitu kuud varem ja raha ära makstud, väitis majutaja, et tegu on topelt broneeringuga, seega sai majutaja Booking.com’ilt loa broneeringu tühistamiseks. Peale majutuse tühistamist laekus aga broneerija kontole 200 euro võrra väiksem summa.
Nimelt tagastab Booking.com raha Eurodes, aga kuna antud broneering tehti ja maksti dirhamites (AÜE valuuta on Araabia Ühendemiraadi dirham, AED), on selletõttu valuutakursi muutuse korral tagastatav raha pika ja kalli broneeringu puhul mitusada eurot väiksem. Lugeja sõnul nõustub Booking.com majutushinna vahet kompenseerima juhul, kui uus majutus on samaväärne varasemalt teostatud broneeringuga, valuutakursi vahetust aga ei kompenseerita.
Mis tekkinud olukorra vastu aitaks?
Eelpool mainitud korter pandi peale tühistamist uuesti samaks perioodiks üles, nüüd aga tunduvalt kallima hinnaga, ehk võib eeldada, et mingit topeltbroneeringut ei olnudki ja majutaja soovis sama perioodi eest lihtsalt kõrgemat hinda. Kokkuvõttes saab broneerides ainult loota, et majutaja on heatahtlik, lugeda arvustusi ning kasutada juba usaldusväärseid majutajaid.
Kallis lugeja! Kui Sinul on juhtunud huvitav seik reisil, või reisile minnes, kirjuta toimetus@meesteleht.ee