Tallinna linnavolikogu kiitis neljapäeval teise lugemise käigus heaks kolm reklaamindust puudutavat määrust, mille eesmärk on ajakohastada reklaamiga seotud maksuerandid, ühtlustada maksukohustust ning laiendada maksubaasi. Ühtlasi soovitakse ennetada reklaami üleküllust linnaruumis.
Uue korra kohaselt jäävad edaspidi maksuvabaks riigi- ja omavalitsusasutuste ning kultuurisündmuste, nagu muuseumide, kunstinäituste, raamatunäituste, teatrietenduste ja laulu- ning tantsupeo reklaamid. Samuti ei maksustata erakondade, valimisliitude ja üksikkandidaatide valimiskampaaniate reklaame.
Lisaks kehtestatakse tulevikus keeld kasutada avalikus ruumis reklaampindu, mis on valmistatud polüvinüülkloriidist (PVC-st), viidates keskkonna- ja esteetilisele kaalutlusele.
Maksuerandite muudatused jõustuvad 1. jaanuaril 2027, samas kui määrus „Välireklaam ja teabe paigaldamise kord“ rakendub aasta varem – 1. jaanuarist 2026.