Kirjatasime mõni aeg tagasi BYD ja Tesla konkurentsist SIIN. YangWang on BYD luksuslikum elektriautode tootja. YangWang on teinud erinevaid mudeleid, sealhulgas U9 (see oli see huvitav elektriauto, mis suutis kohapeal hüpata) ja U8 (see oli see elektrimaastur, mis liiga sügavasse vette sattudes võis olla justkui paat ja vee peal ulpida).
U7 – 1287 hobujõudu ja 2.8 sekundit 0-100.
Need numbrid olid kunagi autodele, mis kuulusid juba hüperautode maailma. Näiteks legendaarne Bugatti Veyron, mille hind nüüd algab ca 1.5 miljonist eurost. Sellel oli 1001 hobujõudu ja 0-100 võttis aega ca 2.5 sekundit.
YangWang maksab hiinas ca 85000 eurot ja sellel on just täpselt 1287 hobujõudu ning ca 1680Nm, seega 0-100 sprint võtab aega kõigest 2.8 sekundit.
Terve hunnik andureid ja kaameraid ning suur aku
YangWang U7-l on kasutusel 3 LiDar sensorit, 5 Radar sensorit, 13 kõrgkvaliteedilist kaamerat ja 12 ultraheli sensorit. Seega autol on teise astme isesõitmise võimekus. Kogu seda süsteemi nimetab YangWang God’s Eye (Jumala silma) süsteemiks.
Aku on U7-l 135.5kWh ning Hiina CLTC testi kohaselt peaks selle akuga saama läbida ca 720km, kuid see võib olla üsna optimistlik number. Päriselus on see arvatavasti mõnikümmend protsenti vähem.
Veel mõni huvitav trikk U7 varrukas
Lisaks üsna soodsale hinnale (sellise võimsuse kohta), suurele jõule, paljudele anduritele ja kaameratele, on U7-el veel paar trikki.
Salongis on lisaks tänapäeval peaaegu standardiks saanud kolmele esiistuja ekraanile lisaks 2 erkaani ka taga. Tagumises reas on ka lauad ning külmik (seda siis 4-istmelises U7-s). Autos on 23 kõlarit ja soojenduse ning jahutusega esiistmed. Samuti on soojenduse ning jahutusega ka käetoed, mis peaksid ise temperatturi tunnetama ning end vastavalt reguleerima. Samuti on salongis ka süsteem, mis peaks tõrjuma teemüra ning seeläbi hoidma salongi täiesti vaiksena.
Autol on ka õhkvedrustus, mis on üsna tavapärane, kuid YangWang pidi siiski ka selle kuidagi erilisemaks tegema. Antud õhkvedrustus suudab rehvi purunemisel antud ratta üles tõsta ning edasi sõita kolmel rattal. See kõlab nagu aprillinali, aga YangWang väidab, et see ka reaalselt nii on. Samuti väidab YangWang, et antud vedrustus on kõige sujuvam õhkvedrustus, mis tehtud siiani.
Kahjuks pole kindel, kas see auto kunagi ka meie turule jõuab, seega senikaua peab leppima piltidega ja paberil olevate numbritega.