Mõned nädalad tagasi kirjutasime Volvo uuest ES90-st siin üsna põgusalt, kuna tol hetkel polnud Volvo antud auto kohta infot jaganud. Täna siis vaatame katte alla, millega tegu on.
Disainilt on uus ES90 nagu uued Volvod ikka, suur, paljude sensoritega ja igatpidi viisakas. Alles on ka pea 10 aastat kasutusel olnud “Thor’s Hammer” (Thori haamri disainiga) esituled.
Samuti on salong üsna Volvolik, materjalid lubatakse olevat kvaliteetsed, ruumikust on ka paberil omajagu ning helisüsteemi kohta saab samuti Volvo pressiteates lugeda ainult head.
Teljevahe ES90-l on 3.1 meetrit. See peaks jätma ka tagaistujatele omajagu jalaruumi, et läbida ka pikki vahemaid. Veljevalik jääb vahemikku 20”-22”.
Autosse on võimalik paigaldada Bowers & Wilkins helisüsteem, millel on kokku 25 kõlarit. Muuhulgas on kõlarid ka peatugedes ja laes, nagu ka uues EX90-s.
ES90 kasutab esmakordselt 800V akut, mille laadimine peaks olema kiirem ja vahemaa, mida läbida saab veel suurem, kui varem. Kasutades 350kW laadijat on võimalik 10-minutiga saada juurde 300 kilomeetri jagu akulaetust.
100% täituvusega saab WLTP testi järgi sõita kuni 700km.
Volvo ütleb enda pressiteates: “Osad võivad öelda, et see on sedaan. Mõned näevad selles Fastbacki või isegi vihjeid maasturile.”
Nii paistab tõesti olevat, piltidel näeb see veidi kõrgem ja fastbacki moodi välja, kuid eks juba mõnda aega on elektrijõul töötavad mudelid veidi erinenud enda sisepõlemismootoritega sugulastest. Samuti ka EX90 ja XC90, mis on üsna sarnased, aga samas veidi erinevad.