Aprilli alguses toodi maailma ette Škoda seni kõige kiiremini kiirendav ning kõige kiiremini laadiv auto, Elroq RS.
Disain
Väljas ja sees on palju vaeva nähtud, et RS oleks erinev tavalisest Elroqist. Esi- ja tagastange on sportlikumad, logod on läikivmustad. Auto esiots on 15mm madalam, kui muidu ning tagaots on 10mm madalam. Kogu auto meenutab tegelikult kangesti kokku tõmbunud Škoda Enyaqi. Samas, eks ta suuresti olegi Enyaqi väike (aga nobe) vend.
Salongis on kasutatud palju Alcantara/mikrokiud laadset materjali, mida Škoda kutsub Suediaks. See jätab saloingis veidi sportlikuma mulje ning praktilisest seisukohast vaadates ei lähe talvel liiga külmaks ega suvel liiga kuumaks.
Autole on võimalik nüüd ka 21” veljed valida.
Jõud ja laadimine
Elroq RS-il on 250kW ja 180kW laadimine, mis vastavas laadijas laeb auto aku 10-80% peale kõigest 26 minutiga. Täisakuga saab WLTP standardi järgi sõita ca 550km, kuid võib pakkuda, et reaalne number jääb 500km ligidale.
RS-i elektrimootorid, mis on paigutatud esi- ja tagasillale (seega Elroq RS on nelikveoline) viivad auto 0-100ni 5.4-sekundiga. Tippkiiruseks on 180km/h.
Sportlikkus
Lisaks tumedatele logodele, muudetud stangedele ning madaldusele on muudetud ka vedrustust ja roolimist. Mõlemad on tehtud sportlikumaks ning täpsemaks, et ka lisaks kiirendusele saaksid roolis kurve läbides (või lapsi kooli sõidutades) RS-i tunde kätte.
Tegu on millegi sarnasega, nagu on sisepõlemismootorite maailmas Golf GTI või Golf R. Huvitav on näha, mis selle platvormiga edasi tehakse, sest olles VAG grupis, võib eeldada, et ka VW ja/või Audi loovad enda väikesed ning nobedad “SUV”-d või luukpärad.