Viimasel Mercedes-Benz investorite esitlusel sai uuesti kinnitust väide, et tulemas on väiksem, juunior- versioon Mercedese vaieldamatult kõige tuntumale sõidukile, G-klassile.
Mercedese G-klassi plaaniti algul toota vaid sõjaväes kasutamiseks. Arendamine algas 1972. aastal ning 1975 valmisid esimesed prototüübid, mida testiti erinevate kohtade maastikutel ja pinnastel, alustades Sahara kõrbest ja lõpetades Arktikaga.
Esimene W460 mudelitähisega G-klass tuli avalikkuseni nii tsiviil-, kui ka militaarversioonina. Sõjaväes kutsuti neid GD-ks (Geländewagen Diesel).
Järgmine mudel W463 tõi salongi rohkem mugavusi (näiteks nahksisu ja puitviimistluse), samuti lisandus ka automaatkäigukast. 2002. aastal loodi ka G55 AMG, mis lisas V8 mootori.
2018. aastal sai G-wagen jälle uuenduse. Seekord jäi maastur disainilt sarnaseks, kuid muudeti oluliselt šassiid, vedrustust ja salongi.
2020. aastal uuendati ka GD-d, mis on tuntud oma vastupidavuse poolest.
2023. aastal esitleti ka Mercedes-Benz EQG-d, mis tõi ka sellele mudelile elektriajami.
Tänapäeval on G-klassi nimetatud ka prestiiži sümboliks.
Juunior G-klass ehk g-klass
Erinevalt G-klassist kirjutatakse juunior- versiooni väikese tähega g-klass. Juunior g-d tutvustati juba 2023. aastal, Müncheni auto näitusel. Ettevõtte CEO Ola Källenius ütles selle kohta, et g-klass on suurele G-klassile väiksem õde või vend.
Praegu kahjuks täpsem info g-klassi kohta puudub, aga spekuleeritakse, et ta tuleb sarnane Suzuki Jimnyle ning nagu ka Jimny, võib see tulla nii kahe-, kui neljaukselisena. Samuti arvatakse, et g võib tulla ka ainult elektrimootoriga, kuid vaadates Mercedese liikumist täielikust elektrifitseerimisest eemale, siis ei saa selles kindel olla.