Bugatti on välja tulnud uue muljetavaldava mudeliga – Tourbillon Équipe Pur Sang. Nimi tähendab tõlkes “puhast tõugu meeskond” ja on tegelikult Tourbilloni jaoks mõeldud eripakett, mille hind kergendab rahakotti umbes 220 000 euro võrra.
Erilist tähelepanu pälvib auto kaheksa väljalasketoru (ei, see ei ole aprillinali). See on osa uuenduste paketist, mis lisab juba niigi muljetavaldavale autole veelgi isikupära. See disain on inspireeritud Bugatti ajaloolistest võitudest motospordis ja seob mineviku tänapäevaga.
Kuigi selline lahendus ei ole praktiline, on selge, et Bugatti on otsustanud rõhuda nii võimsusele kui ka lõbususele. Tegelikult võiks insenerikunst võimaldada isegi väljalasketorud täielikult ära jätta, kuid Mate Rimaci juhtimisel on mängulisus taas fookuses.
Samas ei ole luksus ja tõsidus kuhugi kadunud – see kaheksatoruline lahendus on pigem visuaalne aktsent. Lisaks on Tourbillon saanud uue esisplitteri, tagadifuusori ja spetsiaalselt valmistatud tagaspoileri, mille väiksemad tiivaotsad parandavad stabiilsust suurtes kurvides ja aerodünaamilist tõhusust. Lisaks on sellel mudelil uued direktiivsed veljed.
Salongis jätkub sama luksuslik joon. Uued tikandid ja logod ning keskmise süsinikkiu sisepakett rõhutavad eksklusiivsust. Performance Seat pakub suuremat külgtuge kiiretes kurvides ning on kaetud Alcantaraga (sünteetiline materjal, mis näeb välja ja tundub nagu seemisnahk). Jõudluse numbritega ei jää ta samuti väga tagasihoidlikuks – 1,775 hj kolmik-elektrimootoriga 8,3-liitrine V16 lubab edasi liikuda küll.
Kokkuvõttes on see auto tõeline pilgupüüdja nii jõudluse kui ka välimuse poolest. Kui Tourbilloni baashind on ca 3,8 miljonit eurot, siis selle lisapaketiga võib kogumaksumus kergelt minna üle 4 miljoni euro.