BMW M5 on esimest korda pea 15 aasta jooksul uuesti universaalina saadaval. See hetk on kaua oodatud, kuna paljude jaoks ainus, mis on parem kui lihtsalt kiire BMW, on universaalkerega kiire BMW. Siiani täitis seda lünka M3, kuna uut M3 saab samuti sedaani ja universaalina.
BMW asepresident ütles BMWblogile, et BMW M5 müüginumbrid on olnud üle ootuste kõrged
Esiteks müüdi sedaane rohkem, kui eeldati, seega tõsteti nende tootmisnumbreid. Suurem üllatus oli BMW jaoks aga see, et nõudlus universaalide vastu on põhimõtteliselt sama, kui sedaanidel. Algselt eeldati, et suhe on 1:3, sedaanide kasuks, aga praegu on see pigem 50:50. Seega ka universaalkerega G99 M5-te tootmisnumbreid tõstetakse omajagu.
Tuleb välja, et uus G99 BMW M5 on suutnud end hästi rahvaseas tõestada.
Tasub meelespidada, et kui see auto välja tuli, tehti see maatasa just hübriidajami ning kaalu pärast. Peale mõnda aega müügilolemist aga paistab, et rahvas on valmis sellest mööda vaatama.