BMW kinnitas, et hakkab oma Lõuna-Carolina tehases tootma täiselektrilisi X5 ja X7 maastureid, tõenäoliselt nime all iX5 ja iX7. Lisaks on oodata ka kupeekerega elektrilist X6 mudelit.
Esimesena jõuab tootmisse iX5 juba järgmisel aastal, iX7 järgneb 2027. aastal. Viimane saab olema BMW esimene täissuuruses elektrimaastur, konkureerides näiteks Cadillac Escalade IQ-ga. Keskmise suurusega iX5 võib asendada senise iX-i ja võtab mõõtu Tesla Model X-i ning Cadillac Vistiqiga.
Erinevalt mõnest konkurendist ei põhine iX5 ja iX7 spetsiaalsel elektriautode platvormil, vaid BMW CLAR-arhitektuuril, mis võimaldab nii sisepõlemis- kui elektriajameid. Siiski laenatakse uusimaid komponente BMW Neue Klasse elektriplatvormilt, sealhulgas mootoreid, akusid ja juhtimissüsteeme, mis muudab uued mudelid märgatavalt efektiivsemaks.
BMW investeerib 700 miljonit dollarit akutehase rajamisse Spartanburgi lähedale ja veel 1 miljardi dollari sõidukite tootmisliinide uuendamiseks. See peaks aitama leevendada kaubandustariifidega seotud ebakindlust, mis on USA autotööstust raputanud.

BMW Lõuna-Carolina tehas on Ameerika suurim autodeksportija väärtuse järgi ja toodab suurema osa BMW maasturitest kogu maailmas.
Lisaks on peatselt tulemas Neue Klasse platvormil põhinev iX3, mille esitlus toimub septembris, ning sellele järgneb i3 sedaan. Euroopa turule mõeldud iX3 hakkab valmima Ungaris, ent USA-versiooni tootmiskoht pole veel kinnitatud – levib kuulujutt, et see võib toimuda Mehhikos.

BMW lubab uute tehnoloogiliste lahenduste, sealhulgas räni-karbiidi pooljuhtide ja uue kujuga akuelementide abil saavutada kuni 900 km (560 miili) sõiduulatust ning lühendada laadimisaega kuni 30%.