Sel nädalal testis Meesteleht Aston Martin DBX 707 supermaasturit, mis kannab maailma võimsaima luksusliku linnamaasturi tiitlit. Selle kapoti all peitub 707-hobujõuline V8 mootor, mille pöördemoment ulatub muljetavaldava 900Nm-ni. Võimsust on lausa 520kW ning jõud kantakse kõigile neljale rattale.
Antud mudelil on all 23-tollised satiinmustrad veljed ning kogu auto esteetika on tugevalt vormelimaailmast inspireeritud – see ei jää linnapildis kellelegi märkamatuks.
Peamiste plussidena toodi välja:
-
Disain: Auto üldine välisilme on muljetavaldav – alates spoileritest kuni summutiavade ja üldise vormini.
-
Mootor ja sõiduelamus: Võimsus, heli ja vedrustuse koostöö loovad sõidukogemuse, mis on nii jõuline kui ka rafineeritud.
-
Erilisus: Antud mudeli kilelahendus on vägagi eriline, nii sise- kui välisdisain mõjub ühtse ja stiilsena. See DBX paistab linnapildis silma.
Peamiste miinustena märgiti:
-
Kütusekulu: Pole saladus, et sellise võimsuse eest tuleb tanklas maksta – kütusekulu on tuntavalt kõrge. Samas: kui suudad endale sellist mudelit soetada, pole see tõenäoliselt su esimene mure.
-
Infosüsteem: Testitud mudelil oli kasutusel Mercedese-põhine infosüsteem, mis on hästi toimiv, kuid uuendatud facelift-mudelil on juba Aston Martini oma lahendus.
-
Käigukast ja linnasõit: Kuigi DBX 707 on supermaastur, on ta loodud pigem kiireks liikumiseks. Tallinna ummikutes võib käigukast kohati jõnksutada – masin tahaks edasi liikuda, mitte seista.
Kokkuvõtteks:
Aston Martin DBX 707 on auto neile, kelle jaoks kiirus ja stiil on sama tähtsad kui praktilisus. See ei ole kindlasti igapäevane maastur, aga kui sul on võimalus, viib see sind igapäevasest kõvasti kõrgemale – nii otseses kui ka ülekantud tähenduses.
Kui Sul on mõni põnev auto, mida Meesteleht võiks testida, kirjuta: toimetus@meesteleht.ee
Vaata lähemalt videost!