Lisaks paljudele teistele automarkidele on ka Porsche muutnud oma väljavaateid enda sõidukite jõuallika suhtes.
Porsche on hakanud tagasi tõmbuma täiselektriliste autode tootmisest, kuna on aru saadud, et keskmine Porsche klient tahab siiski sisepõlemismootoriga või vähemalt hübriid sõidukit. See tähendab, et tootja peab hakkama suunama rohkem ressursse uuesti sisepõlemismootorite ning ka uue akutehnoloogia arendamisele, et püsida konkurentsis hübriidsõidukite valdkonnas.
Samuti on plaanis ka praegused täiselektrilised autod panna tööle kas hübriid -või sisepõlemismootoritega. Seega on arvatavasti võimalik tulevikus ka näiteks uut Macani, mis praegu on elektrijõul töötav, osta ka mingilmääral sisepõlemismootoriga.
2023. aastal lubas Porsche, et nende preemium mudeleid, nagu Panamera ja Cayenne on tulevikus võimalik soetada V8 mootoriga ka peale 2030. aastat, siiani on see väide vett pidanud.
Lähitulevikus pidi Porsche esitlema Porsche 718 mudelit, mis oleks pidanud olema täiselektriline. Arvatakse, et nüüd on variant, et seda tuleb mõlemas variandis- nii elektrilisena kui ka sisepõlemismootoriga.
Uue Cayenne EV esitlus on väidetavalt samuti edasi lükatud, seades kahtluse alla selle planeeritud debüüdi 2026. aastal.
Kõik need muudatused mootorite- ja akude valdkonnas lähevad Porschele maksma ca 800 miljonit eurot.